Podejrzany e-mail z serwisu PayPal Ważne ogłoszenie Mamy świadomość niedawnej wiadomości e-mail rzekomo wysłanej z serwisu PayPal, informującej odbiorcę o transakcji online, której może ona nie być świadoma. Chcielibyśmy przypomnieć naszym klientom, aby pamiętali o nieznanych dzwoniących i wysyłających wiadomości e-mail, nigdy nie klikaj żadnego hiperłącza ani nie odpowiadaj na żadną wiadomość e-mail, ani nie podawaj danych osobowych żadnej ze stron, których tożsamości nie możesz zweryfikować. Ponadto klienci mogą rozważyć konfigurację alertów Citi za pośrednictwem naszej strony internetowej, która umożliwia otrzymywanie powiadomień SMS w czasie rzeczywistym o podejrzanych transakcjach i za każdym razem, gdy transakcja kartą kredytową osiągnie ustaloną wcześniej kwotę. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszą 24-godzinną CitiPhone Banking pod numerem 2860-0333, aby uzyskać dalszą pomoc. Ważna informacja dotycząca połączeń telefonicznych Bogus Wiadomości e-mail Wiadomości SMS Zabezpieczenia bankowości internetowej Citibank nie wysyła wiadomości e-mail SMS z prośbą o podanie identyfikatora użytkownika Citibank Online i hasła, innych rodzajów kodu PIN hasła lub informacji poufnych. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat porad dotyczących zapobiegania oszustwom. W świetle ostatnich doniesień prasowych dotyczących oszustw telefonicznych SMS, Citibank przypomina klientom, aby nigdy nie ujawniali swoich danych osobowych lub danych konta bankowego niezamówionym dzwoniącym, nadawcom wiadomości ani nagranych wiadomościach głosowych z prośbą o podanie takich informacji. Kliknij tutaj, aby zobaczyć ważne zawiadomienie. Kliknij tutaj, aby obejrzeć ogłoszenie telewizyjne w interesie publicznym opracowane wspólnie przez Urząd Nadzoru Finansowego Hong Kongu i Stowarzyszenie Banków Hongkongu oraz odpowiednie materiały, aby zrozumieć, jak zabezpieczyć się przed fałszywymi połączeniami rzekomo pochodzącymi z banków. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące tożsamości osoby dzwoniącej, która twierdzi, że pochodzi z Citibank lub ważność numeru interwencyjnego, skontaktuj się z naszą 24-godzinną infolinią pod numerem (852) 2860 0370 w celu weryfikacji. Przypominamy, że nie należy kontaktować się z Citibank przy użyciu informacji podanych w podejrzanej wiadomości. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania połączeń marketingowych lub wiadomości dzwoniąc do naszej całodobowej bankowości CitiPhone pod numer (852) 2860 0333. Informacje dotyczące konserwacji systemu Z powodu aktualizacji systemu nagrody Citi ThankYou będą niedostępne od 4 marca 2017 r. (Sobota) 23:00 do 5 marca 2017 (niedziela) 1:00. Z powodu aktualizacji systemu Usługi Podróżne będą niedostępne od 19 lutego 2017 r. (Niedz.) Od 14:00 do 19 lutego 2017 r. (Niedz. 20.00). W sprawie zapytań prosimy o kontakt z linią serwisową The Citi ThankYou Rewards pod numerem (852) 2860 0348. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Aktywuj zagraniczne wypłaty gotówki z bankomatu przed podróżą Nagrody i wyróżnieniaO opuszczasz stronę internetową Citi i przechodzisz do strony trzeciej. Strona może mieć politykę prywatności odmienną od Citi i może zapewniać mniejsze bezpieczeństwo niż ta witryna Citi. Citi i jego spółki stowarzyszone nie są odpowiedzialne za produkty, usługi i treści na stronie internetowej osoby trzeciej. Czy chcesz przejść do strony trzeciej Citi nie ponosi odpowiedzialności za produkty, usługi lub udogodnienia zapewnione i lub które są własnością innych firm. online. citi US online. citiUS sav5iadfNl-zR3q7rtzznay JSOsignoffSummaryRecord. dologOfftrue N x online. citiUSJRSglobalsearchSearchAutoCompleteJsonP. do cardssvcautocomplete. autocompleteviewALL Twoja przeglądarka jest nieaktualna i nie jest obsługiwana. Zalecamy aktualizację przeglądarki w celu lepszego korzystania z bankowości internetowej. Dowiedz się więcej Zamknij nakładkę Ta strona zawiera informacje na temat krajowych usług finansowych świadczonych przez firmę Citigroup i jest przeznaczona do użytku w Stanach Zjednoczonych. Nie ma konta czekowego. Złóż wniosek już dziś. Karta debetowa Citibank reg. Karta debetowa Citibank, dostępna z naszymi kontami rozliczeniowymi, ma wiele doskonałych funkcji i korzyści. Wygoda Korzystaj z karty debetowej Citibank zamiast gotówki i sprawdzaj ją akceptowaną w milionach sprzedawców na całym świecie Uzyskaj gotówkę lub przelej pieniądze w ponad 30 000 płatnych bankomatach przypis 1 w Stanach Zjednoczonych. w tym bankomaty w 7-Eleven reg. MoneyPass reg i Publix Super Markets Wypłata gotówki przy dokonywaniu zakupów debetowych za pomocą kodu PIN u uczestniczących sprzedawców Sprawdzanie zakupów kart debetowych i sprawdzanie miesięcznego wyciągu online w dogodnym dla siebie czasie Dostęp do konta i transakcji przy użyciu Citi Mobile Przypis 2 Użyj karty debetowej, aby dokonać zakupów mdash jest bezpieczniejsza niż gotówka 0 odpowiedzialność za nieautoryzowane transakcje Przypis 3 wykonany za pomocą karty debetowej Karta debetowa z chipem zawiera technologię, która chroni informacje o koncie klienta przed nieautoryzowanym dostępem przez oszustów, gdy są używane w terminalach z chipem i bankomatach. Inne zalety Klienci kart debetowych Citibank mają dostęp do jednych z najlepszych w muzyce na żywo, sportach, restauracjach, rozrywkach rodzinnych i bardziej mdash nie więcej niż Citi reg Private Pass Przypis 4 Aby zaktualizować swoją kartę bankomatową, skontaktuj się z obsługą klienta pod numerem telefonu tył twojej karty. Aby dowiedzieć się więcej o karcie chipowej, zobacz nasze Najczęściej zadawane pytania. Otrzymuj gotówkę, uzyskaj informacje i przelewaj salda pomiędzy uprawnionymi powiązanymi kontami Citibank bez opłaty za korzystanie z bankomatu, korzystając z bankomatu Citibank lub karty debetowej w bankomatach w oddziałach Citibank i bankomatach Citibank w innych lokalizacjach. Nie wszystkie bankomaty są własnością lub są obsługiwane przez Citibank. Nie wszystkie funkcje są dostępne we wszystkich bankomatach. do odnośnika do przypisu 1 Aby korzystać ze znaku usługowego Citi Mobile8480, musisz mieć komórkę z obsługą sieci lub smartfona. a Twój operator komórkowy może pobierać opłaty za tę usługę. Skontaktuj się z operatorem, aby uzyskać szczegółowe informacje. do odnośnika do przypisu 2 Proszę zapoznać się z instrukcją klienta Citibank oraz z ważnymi warunkami i ograniczeniami. do odnośnika do przypisu 3 Oferty biletów są dostępne tylko dla członków kart kredytowych Citi i klientów kart debetowych Citibank. Zamówienia na bilety objęte opłatą za usługę. W zależności od dostępności. Limit biletów na konto zależy od show. Odpowiadając na ofertę, ujawnisz wszystkie informacje, których zażądasz, firmie spoza firmy rodzinnej Citigroup. Citibank nie ponosi odpowiedzialności za produkty lub usługi oferowane przez inne firmy. do odnośnika do przypisu 4 Prawa autorskie. Citibank, N. A. Citi, Citibank, Private Pass i Citi z Arc Design są zarejestrowanymi znakami usługowymi Citigroup Inc. 7-Eleven reg jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy 7-Eleven, Inc. MoneyPass reg jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy US. Bank National Association. Publix reg jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Publix Asset Management Company. iPad jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Apple Inc. App Store jest znakiem usługowym firmy Apple Inc. Przeglądasz ceny i warunki i warunki obowiązujące w innym kraju niż miejsce zamieszkania. Niniejsze ceny i warunki i warunki mogą się różnić od warunków obowiązujących w Twoim kraju zamieszkania i nie będą miały zastosowania do nowych kont otwieranych online. Gdy otworzysz nowe konto online, ceny i warunki i warunki będą ustalane przez twój stan zamieszkania. Wybierz Kontynuuj, aby kontynuować, lub wybierz Anuluj, aby zmienić swój wybór. AKTYŚCIOWI UCZESTNICY Dokonanie płatności Przelew środków Możesz dokonać transferu środków z połączonego konta Citi (nie karty kredytowej lub innego gotowego kredytu) za pośrednictwem Citibank Online lub CitiPhone Self Service Banking. Aby przelać środki z istniejącego konta Citi, zaloguj się do Citibank Online lub zadzwoń do CitiPhone na 13 CITI (13 24 84), aby skorzystać z samoobsługowej bankowości telefonicznej. Upewnij się, że masz pod ręką swój PIN Telefoniczny (TPIN). Mail za pomocą czeku Możesz wysłać nam swoją zapłatę, załączając wypełnioną Poradę przelewu dostarczoną z miesięcznym wyciągiem (tylko dla produktów kredytowych) lub depozytem (patrz poniżej, aby uzyskać więcej informacji na temat książek depozytowych) i pocztą z czekiem (bez notatek lub monety akceptowane) na następujący adres dla każdego z następujących produktów: Citibank Payments GPO BOX 5427 Sydney NSW 2001 Prosimy o sprawdzenie czeku na swój numer konta Citi i określenie rodzaju rachunku np. Numer konta karty kredytowej Citi Gold. Pomoże nam to również w przetwarzaniu Twojej płatności, jeśli napiszesz rzeczywisty numer konta na odwrocie czeku. Czeki płatne na rzecz posiadacza rachunku mogą również zostać zaakceptowane (np. Czek dywidendowy, refundacja Medicare itp.), Ale czeki płatne na rzecz osoby trzeciej nie będą akceptowane. Aby uzyskać więcej informacji na temat godzin odprawy, odwiedź naszą stronę odprawy czeku. Australia Post Możesz dokonywać płatności w dowolnym urzędzie pocztowym Australia wyświetlającym symbol BankPosttrade za pomocą środków pieniężnych lub EFTPOS, a te płatności będą przetwarzane natychmiast. Pamiętaj, aby wziąć ze sobą swoją Poręczenie Przelewu i Kartę Kredytową w celu szybszej transakcji. W przypadku płatności dokonanych w dowolnym innym urzędzie pocztowym w Australii za pomocą środków pieniężnych lub EFTPOS, proszę pozwolić 48 godzin na dotarcie płatności na twoje konto. W przypadku płatności czekiem w dowolnym urzędzie pocztowym w Australii, należy odczekać siedem dni roboczych na sprawdzenie czeku. Jednak środki zostaną uznane za otrzymane w dniu złożenia czeku. BPAY reg Jeśli jesteś zarejestrowany w bankowości internetowej i bankowej w instytucji finansowej, która posiada konto, z którego chcesz płacić, możesz użyć Bpay reg, aby dokonać spłat. Wystarczy postępować zgodnie z prostymi instrukcjami i wprowadzić Biller Code 49502, a następnie 16-cyfrowy numer karty kredytowej Citi jako numer referencyjny klienta. Jeśli zdecydowałeś się dokonać spłat za pomocą naszej usługi polecenia zapłaty Easi-Pay, spłaty będą automatycznie dokonywane na czas z Twojego wyznaczonego konta bankowego. Korzystanie z Easi-pay pozwala uniknąć kłopotów związanych z pamięcią, aby dokonywać spłat każdego miesiąca, a także pomaga zapobiegać powstawaniu niechcianych opłat za opóźnienia. Upewnij się, że na koncie są wystarczające środki w miesięcznym terminie płatności. Minimalne płatności Jak obliczana jest moja minimalna opłata Minimalna miesięczna spłata jest (zaokrąglana do najbliższego dolara): większa z 30 i 2,00 salda karty lub w przypadku, gdy naliczana jest opłata za opóźnioną płatność, większa z 30, a suma 1 salda karty, opłaty za opóźnienie w płatności i odsetki naliczone za ten miesiąc lub saldo karty, jeśli jest ona mniejsza niż 30, plus miesięczna rata za ten miesiąc. Saldo karty - Saldo zamknięcia pomniejszone o saldo kredytu ratalnego i Miesięczną ratę za ten miesiąc. Płatność należy uregulować w dniu określonym na wyciągu z karty kredytowej. Co się stanie, jeśli spóźnię się ze spłatą Citi obciąży cię późną opłatą. Kliknij tutaj, aby zapoznać się ze szczegółowymi opłatami i opłatami. Tej opłaty można łatwo uniknąć, płacąc kartą kredytową Citi minimum w dniu lub przed terminem płatności. Te informacje można znaleźć na wyciągu miesięcznym. W przypadku kart kredytowych Citi z Dniami bezzwrotnymi, jeśli nie zapłacisz całego salda końcowego wyciągu w dniu lub przed terminem, stracisz dni wolne od odsetek, a odsetki będą naliczane od każdego zakupu od daty jego dokonania . Aby pomóc Ci w terminowym dokonywaniu płatności, Citi ma placówkę o nazwie Easi-Pay, która będzie automatycznie opłacać miesięczny rachunek karty kredytowej z wybranego przez Ciebie rachunku bankowego. Pobierz formularz wniosku o kartę kredytową Easi-Pay (Adobe PDF, 507 KB). Aby uzyskać więcej informacji i ubiegać się o Easi-Pay, zadzwoń do nas pod numer 13 24 84 lub zaloguj się na swoje konto bankowe online. Możesz dokonywać wypłat gotówki z konta karty kredytowej Citi poprzez: Dostęp do twoich rachunków jest łatwy dzięki karcie kredytowej Citi i swojemu numerowi PIN do bankomatu. Z ponad 20 000 bankomatów w całej Australii i ponad 820 000 na całym świecie, możesz robić swoje w dowolnym miejscu i czasie. Klienci Citi mają dostęp do drugiej co do wielkości bankowej sieci bankomatowej w Australii bez opłat bezpośrednich. Klienci Citi nie płacą bezpośrednich opłat za ATM w ponad 2 500 bankomatach Westpac, St. George i BankSA w całym kraju. Możesz wypłacić gotówkę do 1000 za każdy bankomat, który wyświetla symbol VISA lub MASTERCARD. Za granicą możesz także uzyskać dostęp do gotówki z dowolnego bankomatu, który wyświetla symbole Plus, Star lub NYCE. Wykorzystanie karty kredytowej Citi do wypłaty gotówki z bankomatu spowoduje naliczenie opłaty za zaliczkę gotówkową. Jeśli bankomat znajduje się za granicą, obowiązują dodatkowe opłaty za wymianę walut. Citi opracowało przewodniki opłat, które pomogą Ci zrozumieć, kiedy na Twoim koncie Citi jest pobierana opłata i jak ich unikać. Możesz odwiedzić naszą stronę Opłaty i opłaty, aby wyświetlić i pobrać kopię tych przewodników. Aby znaleźć najbliższy bezpłatny bankomat za darmo, odwiedź Lokalizacje bankomatów. Możesz również użyć Findmyciti, aby wyszukać bankomat, oddział lub Citigold Citibank w dowolnym miejscu w regionie Azji i Pacyfiku. Nie obejmuje bankomatów pod marką St. George w placówkach stacji BP w Australii. 2. Over the counter Możesz dokonać wypłat w dowolnym banku na świecie, który wyświetla logo VISA lub MasterCard (wymagana identyfikacja zdjęcia). Wymagana będzie Twoja karta kredytowa Citi i PIN do bankomatu. Mogą obowiązywać opłaty i opłaty. Twój PIN do bankomatu Citibank (osobisty numer identyfikacyjny) można wykorzystać do: 1. Wypłaty gotówki Wypłaty gotówki w wysokości do 1000 dziennie mogą być dokonywane w ponad 20 000 bankomatach w Australii i ponad 820 000 na całym świecie, w każdym banku na świecie, który wyświetla logo VISA lub MasterCard (wymagana jest również identyfikacja zdjęcia ze zdjęciem). 2. Dokonaj transakcji w terminalu EFTPOS Wszystkie karty kredytowe Citi są wydawane z wbudowanym mikroukładem. który służy do bezpiecznego przechowywania danych kart. Chip jest o wiele bezpieczniejszy niż pasek magnetyczny, co utrudnia oszukańcze kopiowanie szczegółów karty. Ten chip umożliwia również podpisanie paragonu lub wprowadzenie kodu PIN w celu weryfikacji przy dokonywaniu zakupów w terminalu EFTPOS. Wiele krajów, takich jak Nowa Zelandia, Chiny i Europa, w tym Wielka Brytania, Irlandia, Francja i inne, niedawno wprowadziło system płatności chipowych i płatniczych. W niektórych z tych krajów transakcje dokonywane za pomocą chipu Karty kredytowej można wykonać tylko za pomocą kodu PIN, a nie podpisu. Z tego powodu stanowczo zalecamy, abyś nie znał swojego numeru PIN do bankomatu, zanim zgłosisz się do niego za granicę. Jak ustawić lub zmienić PIN bankomatu Jeśli chcesz utworzyć lub zmienić swój dotychczasowy numer PIN do bankomatu, możesz to zrobić przez bankowość elektroniczną. Zaloguj się do bankowości internetowej Wybierz Mój profil w sekcji Usługi (na mega pasku nawigacyjnym) Wybierz Zmień PIN bankomatu i postępuj zgodnie ze wskazówkami BPAY pozwala płacić rachunki w dogodnym dla Ciebie czasie. Dowiedz się, jak skonfigurować odbiorcę płatności i szybko i łatwo opłacić rachunki za pomocą interaktywnego samouczka BPAY w zakładce Zarejestruj się, aby aktywować kartę odbiorcy i Przeniesienie środków lub Zapłać rachunki. Przeniesienie salda obejmuje przeniesienie istniejącego salda (ów) na bieżący kredyt (y) na nową kartę kredytową Citi. Może to oznaczać duże oszczędności poprzez obniżenie kosztów odsetek od istniejącego salda karty - wraz z usprawnionym zarządzaniem kartami. Dowiedz się więcej o transferach salda tutaj. Powinieneś jak najszybciej sprawdzić oświadczenie na podstawie swoich danych osobowych, aby upewnić się, że rozpoznajesz wszystkie transakcje. Jeśli nie rozpoznajesz transakcji, natychmiast zadzwoń do CitiPhone na 13 CITI (13 24 84). Ewentualnie możesz skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą i samemu spróbować rozwiązać spór. Zobacz dalsze informacje na temat kwestionowania transakcji. Pamiętaj także, że jeśli masz powtarzającą się opłatę za rachunek obciążaną z konta, które chcesz anulować, sugerujemy również skontaktowanie się z płatnikiem lub sprzedawcą odpowiedzialnym za obciążenie kwotą w celu anulowania zamówienia. Możesz wprowadzać zmiany na swoim koncie, na przykład ubiegać się o dodatkowe konta, aktualizować istniejącą kartę kredytową lub aktualizować swoje dane kontaktowe i preferencje. Zaloguj się do Citibank Online, aby wprowadzić zmiany na swoim koncie tutaj. Wygoda dla Twojej rodziny - Więcej punktów za Twoją kartę kredytową Twoja karta kredytowa Citi umożliwia posiadanie do 4 dodatkowych posiadaczy kart powiązanych z Twoim kontem. Jest to wygodny sposób zapewnienia członkom rodziny dostępu do finansowania, gdy tego potrzebują. Dodatkowi posiadacze kart otrzymają własną kartę kredytową Citi, a wszelkie transakcje dokonane przy użyciu tych kart będą osobno wyszczególnione na wyciągu z karty, co ułatwi zarządzanie finansami. Dodatkowy posiadacz karty będzie mógł również korzystać z takich samych przywilejów jak karta kredytowa Citi. Jeśli potrzebujesz przypomnienia o tym, jakie świadczenia są dostępne, odwiedź stronę O mojej karcie. Być może największą zaletą udzielenia członkom rodziny Karty Kredytowej Citi jest możliwość szybkiego doładowania punktów nagrody. Ponieważ za każdym razem, gdy członek rodziny używa swojej karty do zakupu detalicznego, theyll otrzymuje punkty lojalnościowe Citi, które zasilają twoje konto. Wygrana dla wszystkich - Trudno wymyślić lepszy sposób na zapewnienie rodzinie wspaniałej karty kredytowej, a jednocześnie pomnożyć liczbę punktów nagrody. Kto może być dodatkowym posiadaczem karty Możesz wyznaczyć osobę, która będzie dodatkowym posiadaczem karty, ale musi mieć ukończone 16 lat. Jeśli do moich dodatkowych kart zostanie doliczona roczna opłata, kiedy zostanie mi ona naliczona dodatkowe roczne opłaty dla posiadaczy kart opłata naliczana jest w momencie wystawienia Dodatkowej Karty i na kontach Rocznicowych wraz z roczną opłatą Pierwszych Posiadaczy Kart. Szczegółowe informacje na temat dodatkowej opłaty rocznej posiadacza karty kredytowej, która ma zastosowanie do karty kredytowej Citi, można znaleźć na stronie opłat i prowizji. Co może zrobić Dodatkowy posiadacz karty Dodatkowy posiadacz karty, otrzyma własną kartę kredytową Citi. Ta karta będzie miała inny numer niż Twój, umożliwiając śledzenie wydatków oddzielnie na wyciągu. Jako główny właściciel karty jesteś jednak odpowiedzialny za wszystkie transakcje dokonane na koncie Zgodnie z Ustawą o prywatności i zgodnie z naszymi Warunkami i Warunkami, jesteśmy ograniczeni informacjami, które możemy podać Dodatkowym Posiadaczom Karty. Tylko Ty, Główny Właściciel Karty, możesz wykonać następujące czynności. Zaakceptuj lub Zażądaj Zwiększenie limitu kredytowego lub Ulepszenia Zamknij konto Postępuj online Nagrody Odkupienia (Uwaga: mogą odkupić punkty nagrody za pośrednictwem naszego Call Center Rewards) Zaktualizuj informacje o koncie Setupamendcancel Easi-pay. Ubieganie się o dodatkową kartę jest łatwe. Po prostu wybierz jedną z poniższych opcji. Online. Zaloguj się do bankowości internetowej. przejdź do Usługi kont, karty kredytowe i wybierz opcję dodatkowej karty. Przez telefon . Zadzwoń do CitiPhone na 13 CITI (13 24 84). Aby uzyskać szybszy serwis, upewnij się, że masz pod ręką swój PIN Telefoniczny (TPIN). Uzupełnij i wyślij mailem formularz wniosku o dodatkowe karty: (dotyczy każdego rodzaju karty kredytowej Citi). Po otrzymaniu prośby o dodatkowe karty, w których wysyłane są dodatkowe karty, karty zostaną wysłane na twój adres (jako główny posiadacz karty), ale do wiadomości twojego wyznaczonego dodatkowego posiadacza karty. Ile czasu zajmie odebranie mi dodatkowych kart Dodatkowe karty zostaną Ci przesłane w ciągu 7 do 14 dni od otrzymania Twojego wniosku. Ty lub wyznaczony dodatkowy posiadacz karty możesz zadzwonić, aby aktywować kartę. Jak się zgłosić: zadzwoń do CitiPhone na 13 CITI (13 24 84). Aby zapewnić szybszą obsługę, upewnij się, że masz telefoniczny PIN PIN (TPIN) lub wypełnij formularz i prześlij go pocztą lub faksem. Wszystkie aktualizacje podlegają kryteriom kredytowym Citis. Odczekaj 5-10 dni roboczych, abyśmy mogli ocenić Twoją aplikację. Ile czasu zajmie pobranie mojej nowej karty kredytowej Citi Twoja nowa karta kredytowa Citi zostanie Ci przesłana w ciągu 7 do 14 dni od otrzymania Twojej prośby. Czy mogę nadal korzystać z mojej dotychczasowej karty kredytowej Citi? Podczas aktualizacji karty kredytowej. istnieje okres karencji, w którym transakcje na istniejącej karcie kredytowej zostaną obciążone nową kartą kredytową. W tym okresie karencji można dokonywać tylko zakupów detalicznych i telefonicznych. BPAY, Citibank Online, Cash Advances i transakcje bankomatowe nie będą działać. Jak wpłynie to na moją roczną opłatę? Ponieważ Twoja nowa karta kredytowa Citi może mieć inną roczną opłatę niż dotychczasowa karta kredytowa Citi, zostanie naliczona opłata proporcjonalna. Posiadam Dodatkowego Posiadacza karty, czy ta Karta będzie automatycznie Ulepszona lub Włączona Tak - wszyscy Dodatkowi Posiadacze kart otrzymają automatycznie nową Kartę Kredytową Citi. Czy moje dotychczasowe punkty zostaną przekazane Tak. Są one automatycznie przełączane po otwarciu nowej karty kredytowej Citi, o ile nowa karta kredytowa Citi kwalifikuje się do otrzymania Citi Rewards. Jeśli zdecydowałeś się przejść na Kartę Kredytową Citi, która nie ma Citi Rewards jako funkcji, Twoje Punkty Rewards zostaną utracone. Pamiętaj, że jeśli karta oferuje inny program nagród (np. Citi Emirates Rewards), nie będziemy mogli przenieść twoich punktów. Co stanie się z moimi poleceniami zapłaty Jeśli autoryzowałeś firmę, aby co miesiąc ładować swoją kartę kredytową (np. Elektryczność, telekomunikacja), będziesz musiał poinformować ich o nowym numerze karty. Jeśli autoryzowałeś Citi do polecenia zapłaty na swoim koncie oszczędnościowym, aby zapłacić istniejącą Kartę Kredytową Citi (znaną jako Easi-Pay), autoryzacja ta zostanie automatycznie przeniesiona na twoją nową kartę kredytową Citi. Co należy zrobić z moją dotychczasową kartą kredytową Citi Po otrzymaniu i aktywacji nowej karty kredytowej Citi wystarczy odciąć istniejącą kartę kredytową i natychmiast rozpocząć korzystanie z nowej karty. Mam CardProtect na mojej istniejącej karcie kredytowej Citi, czy będzie to dotyczyło mojej nowej karty Citi CardProtect automatycznie przeniesie się na nowe konto (plus składki, w przypadku których płatność zostanie automatycznie przeniesiona na nowe konto). Po posiadaniu karty kredytowej Citi przez 9 miesięcy możesz poprosić o zwiększenie limitu kredytowego. Jak się zgłosić: zadzwoń do CitiPhone na 13 CITI (13 24 84). Aby zapewnić szybszą obsługę, upewnij się, że dysponujesz swoim PIN-em telefonicznym (TPIN) lub wypełnij formularz i prześlij pocztą lub faksem formularz wniosku: Zwiększenie limitu kredytowego. Podwyższenie limitu kredytowego zostanie zatwierdzone zgodnie z kryteriami kredytowymi Citis. Odczekaj 5-10 dni roboczych, abyśmy mogli ocenić Twoją aplikację. Należy pamiętać, że: Minimum 9 miesięcy od daty otwarcia rachunku i ostatniego żądanego podwyższenia jest wymagane, zanim wzrost zostanie uwzględniony. Obecnie maksymalny wzrost w dowolnym momencie wynosi 50 dotychczasowego limitu Limity kredytowe nie mogą zostać zwiększone o więcej niż maksymalny produkt (tzn. platyna to 100 000). Jak zmniejszyć limit kredytowy Rozumiemy, że Twoje okoliczności mogą się zmienić i konieczne może być zmniejszenie limitu kredytowego. Możesz poprosić o zmniejszenie Limitu kredytu na jeden z następujących sposobów Przez telefon CitiPhone na 13 CITI (13 24 84). Aby uzyskać szybszy serwis, upewnij się, że masz pod ręką swój PIN Telefoniczny (TPIN). Pocztą proszę kierować na następujący adres: Uwaga: niezabezpieczone przetwarzanie pożyczek Citibank PO Box 1625 Sydney NSW 2001 Uwaga - limit kredytowy nie może być niższy niż minimalny produkt. Ubezpieczenie kredytu pozwala ci się zrelaksować, wiedząc, że jeśli niespodziewanie ci się przytrafi, zaległe saldo twojej karty kredytowej lub elastycznej pożyczki osobistej może zostać pokryte. Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu kredytu tutaj. Kiedy pobierane są opłaty roczne i dodatkowe opłaty, Citi obciąży Twoją roczną opłatę dla posiadacza karty podstawowej na konto przy pierwszym użyciu konta, w tym przy aktywacji karty, a następnie w każdą rocznicę daty zatwierdzenia przez Citi Twojego konta. Jeśli masz dodatkowych posiadaczy kart na swoim koncie, roczna opłata za dodatkowy posiadacz karty zostanie naliczona na Twoje konto po wydaniu dodatkowej karty, proporcjonalnie do następnej rocznicy daty zatwierdzenia Twojego konta, a następnie płatna z roczną opłatą . Ciesz się bezpłatnym okresem ważności karty we wszystkich zakupach, pod warunkiem, że spłacasz saldo swojej karty w całości co miesiąc, w dniu lub przed terminem płatności. Okresy odsetkowe nie mają zastosowania do wypłat gotówki, transferów salda lub czeków bankowych. Transakcje te są oprocentowane od daty dokonania transakcji (niezależnie od tego, czy konto jest spłacane w całości co miesiąc). Odsetki są naliczane od zakupów detalicznych, jeżeli saldo końcowe pełnego sprawozdania nie zostanie spłacone przed terminem płatności. Poniżej znajduje się szereg najczęściej zadawanych pytań, które, mamy nadzieję, dostarczą ci informacji, poszukasz wokół naszego bezpłatnego programu nagród. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z nami poprzez e-mail lub zadzwoń do CitiPhone na 13 CITI (13 24 84). Aby uzyskać szybszy serwis, upewnij się, że masz pod ręką swój PIN Telefoniczny (TPIN). Członkostwo w nagrodach Jeśli zaktualizuję kartę kredytową Citi Rewards, czy punkty nagrody zostaną przeniesione na Tak, jeśli dokonasz uaktualnienia z karty kredytowej Citi Rewards - Classic do Platyn Nagrody lub Podpisu, twoje punkty zostaną automatycznie przeniesione na twoją nową kartę. Twoje punkty zostaną wyświetlone na następnym wyciągu z karty kredytowej. Realizacja nagród Citi Qantas Jeśli jesteś kartą kredytową Citi Rewards - Posiadacz karty Signature lub Select możesz zapisać się do programu Citi Qantas Rewards, dzwoniąc do CitiPhone na poniższe numery: Jak wymienić punkty Qantas Frequent Flyer Musisz być członkiem Program Qantas Frequent Flyer i poinformował nas o numerze członkowstwa programu Qantas Frequent Flyer, zanim będzie można wziąć udział w Citi Qantas Rewards. Ważne jest również, aby twoje imię i nazwisko na karcie było zgodne z imieniem i nazwiskiem na Twoim koncie członkowskim. Twoje saldo nagród zostanie automatycznie wykupione za punkty Frequent Flyer Qantas na koniec każdego Okresu wyciągu. Wyświetlenie punktów na koncie członkowskim Qantas Frequent Flyer może zająć do 28 dni roboczych. Czy punkty Qantas Frequent Flyer mogą zostać przyznane moim przyjaciołom i rodzinie Punkty mogą zostać przelane na konto członkowskie Qantas Frequent Flyers tylko w nazwie posiadacza rachunku. Czy mogę wymienić na inne przedmioty w programie Citi Rewards Nie. Po zapisaniu się do programu Citi Qantas Reward Twoje punkty zostaną automatycznie przeniesione na punkty Frequent Flyer Qantas co miesiąc, pod koniec okresu rozliczeniowego. MOJE OFERTY to funkcja dostępna dla klientów Citi, którzy zarejestrowali się w celu uzyskania dostępu online za pośrednictwem naszej zabezpieczonej strony internetowej. Umożliwia korzystanie z ekskluzywnych ofert, które mogą być objęte transferem salda i różnymi produktami ubezpieczeniowymi. Aby zarejestrować się w celu uzyskania dostępu online odwiedź stronę citibank. au. Wystarczy zalogować się do Citibank Online i kliknąć MOJE OFERTY, aby znaleźć najlepsze dostępne opcje kart kredytowych, kredytów hipotecznych i depozytów. Możesz również skorzystać z linku Więcej ofert kart kredytowych, aby uzyskać więcej informacji o dostępnych ofertach kart kredytowych Citi. MOJE OFERTY są łatwe w użyciu. Wystarczy kliknąć dowolną ofertę, która Cię interesuje, aby dowiedzieć się więcej. Jeśli chcesz zaakceptować ofertę, kliknij Kontynuuj i postępuj zgodnie z monitami aż do Potwierdzenia. Tak, możesz zaakceptować więcej niż jedną ofertę na raz. Możesz zaakceptować dowolną liczbę ofert wymienionych na stronie MOJE OFERTY swojego konta online lub dowolnej oferty omawianej z naszymi pracownikami działu obsługi klienta. Chroń swoją kartę CardAssure może przynieść ważne korzyści, jeśli: przeżyjesz wydarzenie życiowe, takie jak zawarcie związku małżeńskiego lub zakup nowego samochodu. Stanie się mimowolnie bezrobotnym. Stanie się rannym lub chorym i niezdolnym do pracy; zdiagnozowano raka, zawał serca lub udar. . Niedroga miesięczna składka CardAssure kosztuje tylko 69 centów za 100 zaległych sald miesięcznego wyciągu. Gwarantowana ochrona Wszyscy uprawnieni posiadacze kredytów Citi w wieku od 18 do 59 lat mają zapewnioną ochronę w ramach CardAssure. Aby złożyć wniosek, musisz mieć 18 do 59 lat. Kryteria składania wniosków obejmują także bycie obywatelem australijskim lub obywatelem Nowej Zelandii lub stałym rezydentem Australii i zamieszkiwanie w Australii w chwili złożenia wniosku. Musisz oprzeć swoją decyzję o zakupie CardAssure na oświadczeniu o ujawnieniu informacji o produkcie (PDS) CardAssure, które przeczytałeś i które rozważałeś, i które zawiera szczegóły dotyczące prywatności oraz sposobu gromadzenia i ujawniania danych osobowych. Maksymalne świadczenie z tytułu odszkodowania Zasiłek na Życie Życie Płaci 10 równowartości salda na wyciągu miesięcznym bezpośrednio przed wydarzeniem życiowym, jeśli: wyjdziesz za mąż, kupisz nowy samochód, kupisz nowy dom, w którym będziesz mieszkać, mieć lub adoptować dziecko ( lub współmałżonka) lub umiera twój współmałżonek. Wypłaca wyższą ze 100 zaległych należności w miesięcznym zestawieniu bezpośrednio przed datą powstania szkody lub w dniu wypadku, jeśli odniesiesz obrażenia i nie będziesz w stanie pracować dłużej niż 30 dni. Płaci wyższą ze 100 zaległych należności w miesięcznym zestawieniu bezpośrednio przed datą choroby lub w dniu choroby. jeśli zachorujesz i nie będziesz w stanie pracować dłużej niż 30 dni. Mimowolne świadczenie z tytułu bezrobocia Wypłaca 100 równowartości salda na miesięcznym wyciągu bezpośrednio przed datą niezamierzonego bezrobocia, jeśli zostaniesz przymusowo bezrobotnym i nie będziesz mógł znaleźć pracy dłużej niż 30 dni. Zasiłek chorobowy o charakterze krytycznym Wypłaca 100 punktów równowagi na dzień postawienia diagnozy, jeśli zdiagnozowano u Ciebie raka, zawał serca lub udar. Wypłaca zaległą kwotę na kredyt w dniu twojej śmierci. Wszystkie świadczenia podlegające obowiązkowi podlegają maksymalnym łącznym limitom, zgodnie z sekcją 2.4 na stronie 13, a także wyłączeniom opisanym w sekcji 4.3 na stronie 18 i rozdziale 7. Definicje. Zobacz je w Oświadczeniu o ujawnieniu produktu (PDS). Najprostszy sposób na złożenie reklamacji online: - Aby złożyć nowe roszczenie, kliknij tutaj. - Aby odzyskać istniejące roszczenie, kliknij tutaj. Należy pamiętać, że okresy oczekiwania mogą mieć zastosowanie do zasiłku, o który się ubiegasz. Sprawdź oświadczenie o produkcie (PDS) lub zadzwoń do MetLife pod numer 1800 221 599, aby uzyskać więcej informacji na temat roszczeń. Kiedy dowiem się, czy moje roszczenie zostanie przyjęte, czy nie - otrzymasz powiadomienie o statusie roszczenia z MetLife w ciągu 10 dni roboczych. W przypadku jakichkolwiek roszczeń złożonych w dniu 1 maja 2018 r. Lub później, Ubezpieczenie bezpłatne jest wydawane i zarządzane przez AGA Assistance Australia Pty Limited (w obrocie jako Allianz Global Assistance) (AFSL nr 245631 ABN 52 097 227 177), 74 High Street, Toowong QLD 4066 w imieniu ubezpieczyciela Allianz Australia Insurance Limited (AFSL nr 234708 ABN 15 000 122 850), 2 Market Street, Sydney NSW 2000, i podlega warunkom i wyłączeniom, mogą obowiązywać pewne ograniczenia i nadwyżki. Regulamin dostępny jest na stronie citibank. aucomplimentaryinsurance. W przypadku roszczeń złożonych przed 1 maja 2018 r. Ubezpieczenie bezpłatne jest udzielane automatycznie posiadaczom kart w ramach umowy ramowej między Zurich Australian Insurance Limited ABN 13 000 296 640, AFSL nr 232507 i Citigroup Pty Limited i podlega warunkom i wyłączeniom , mogą obowiązywać pewne ograniczenia i nadwyżki. Regulamin dostępny jest na stronie citibank. aucomplimentaryinsurance. Citigroup Pty Limited ABN 88 004 325 080, AFSL nr 238098, australijska licencja kredytowa 238098 (Citibank) jest dystrybutorem ubezpieczeń CardAssure i świadczy usługi administracyjne w związku z ubezpieczeniem zgodnie z umową z emitentem, MetLife Insurance Limited (MetLife) ABN 75 004 274 882, AFSL 238096. Ta strona zawiera jedynie informacje ogólne i nie uwzględnia indywidualnych celów finansowych, sytuacji ani potrzeb. Zanim podejmiesz te działania, powinieneś ocenić, z pomocą lub bez pomocy doradcy finansowego, czy ten produkt jest odpowiedni dla ciebie. Akceptacja regulaminu i warunków. Przed podjęciem decyzji dotyczącej produktu należy wziąć pod uwagę oświadczenie o produkcie (PDS). Zobacz Przewodnik po ubezpieczeniach finansowych.
No comments:
Post a Comment