Friday 15 December 2017

Online trading akademia atlanta


Online Trading Academy Stany Zjednoczone, California Selling Techniques SCAM Chociaż nie jest nowa, Online Trading Academy z siedzibą w Irvine, Ca udaje, że oferuje edukację w zakresie inwestycji inwestycyjnych w różnych kategoriach aktywów, takich jak akcje, opcje, kontrakty terminowe, towary, forex i nieruchomości. Koszt jest słony zaczynając od 5 000 na kurs podstawowy i do 10 000 na klasę mentoringu i 65 000 na programy paszportowe. Prowadzili informatory w telewizji późno w nocy, podobnie jak nieistniejący już Teach Me To Trade. Niedawno używają pozornie fałszywych zeznań w Internecie opublikowanych przez najwyraźniej opłacanych pracowników i pracowników OTA. Mają nawet własną stronę internetową, co oznacza, że ​​jest to strona z recenzjami stron trzecich. Oczywistą wskazówką są zaskakujące pięciogwiazdkowe recenzje, które wyglądają tak, jakby zostały napisane przez tę samą osobę, a inne trafne, ale nie tak pozytywne recenzje są blokowane i usuwane. OTA zwabi Cię do swojego zakładu, aby wziąć udział w warsztatach Power Trading, najprawdopodobniej 12-dniowych warsztatach, które trwają tylko około 3 godzin, czas na lunch i rejestrację. Nazywanie tego warsztatem jest dość trudne. Jest to rażące tempo sprzedaży znacznie gorsze niż jakakolwiek prezentacja w czasie. Kurs obejmuje przede wszystkim podstawowe ta, które można znaleźć w każdej niedrogiej książce lub nawet za darmo w Internecie. Twierdzą, że oferują jednorazowo 2 000 rabatu za naukę tylko w tym dniu. To jest kłamstwo. Obiecują także dożywotnie powtórki. Ale ich sala lekcyjna mieści tylko około 20 osób i stale naciska na więcej klientów. Skąd będą wszyscy? FAKT: Większość klientów rezygnuje z frustracji i chociaż zajęcia i warsztaty są wymieniane jako wygrane w quotach, często są one mniej niż w połowie pełne i anulowane. Obiecują również zwrot kosztów lekcji. (Nie podoba ci się sposób, w jaki rzucają te terminy edukacyjne, aby brzmiały jak prawdziwa szkoła). Tutaj ponownie przeczytaj drobny druk i naprawdę je sprawdź. Wiesz, co mówią o tym, kiedy rzeczy brzmią zbyt dobrze, aby mogły być prawdziwe. Na niektórych stronach internetowych, na których skargi nie zostały usunięte, rzekomi urzędnicy firmy wysyłają kontrowersje i każą każdemu skontaktować się z nimi w swoich biurach korporacyjnych w Kalifornii. Numer jest numerem płatnym, a nie bezpłatnym, a osoby, które dzwonią, znajdują połączenie z pocztą głosową, a po pozostawieniu wielu wiadomości nikt nie zwraca połączeń. Tyle o pomoc od korporacji. OTA wydaje się również bardzo zaniepokojona rosnącą liczbą skarg pojawiających się na ich temat w Internecie, a teraz obciąża reklamodawców ludźmi, którzy pracują dla konkurencji, sfrustrowanymi, leniwymi studentami, którzy nie poświęcają czasu, aby śledzić swoje kursy, martwymi klientami, którzy nie wywiązują się z zobowiązań ich pożyczki (18 odsetek, może to mieć rację), ludzi, którym odmówiono kart kredytowych i niezadowolonych byłych pracowników. Zanim została nazwana Online Trading Academy, nazwano ją blokowymi zabezpieczeniami, następnie papierami wartościowymi, a następnie papierami wartościowymi Newport Beach. W Orlando, własność lokalnego biura zmieniła właściciela pięć razy w ciągu kilku lat i odnotowała masową rotację pracowników. Wiele biur OTA039 znajduje się w miejscu pracy, co oznacza, że ​​pracownicy byli prawdopodobnie traktowani niesprawiedliwie, więc prawdopodobnie na pewno jest wielu nieszczęśliwych byłych pracowników. Jedną z rzeczy, której Online Online Academy nie chce przyznać, jest to, że mają wielu nieszczęśliwych klientów i wszystko, co widać w Internecie, blednie w porównaniu z tym, co dzieje się w lokalnych biurach, w których klienci często krzyczą na pracowników Online Trading Academy. ich złe postępowanie i taktyki sprzedaży wysokociśnieniowej. Trzymaj się z daleka od tych gości. SCAM, choć nie jest nowa, opiera się na Online Trading Academy z Irvine. Ca udaje, że oferuje edukację w zakresie inwestycji inwestycyjnych w różnych kategoriach aktywów, takich jak akcje, opcje, kontrakty terminowe, towary, forex i nieruchomości. Koszt jest słony zaczynając od 5 000 na kurs podstawowy i do 10 000 na klasę mentoringu i 65 000 na programy paszportowe. Prowadzili informatory w telewizji późno w nocy, podobnie jak nieistniejący już Teach Me To Trade. Niedawno używają pozornie fałszywych zeznań w Internecie opublikowanych przez najwyraźniej opłacanych pracowników i pracowników OTA. Mają nawet własną stronę internetową, co oznacza, że ​​jest to strona z recenzjami stron trzecich. Oczywistą wskazówką są zaskakujące pięciogwiazdkowe recenzje, które wyglądają tak, jakby zostały napisane przez tę samą osobę, a inne trafne, ale nie tak pozytywne recenzje są blokowane i usuwane. OTA zwabi Cię do swojego zakładu, aby wziąć udział w warsztatach Power Trading, najprawdopodobniej 12-dniowych warsztatach, które trwają tylko około 3 godzin, czas na lunch i rejestrację. Nazywanie tego warsztatem jest dość trudne. Jest to rażące tempo sprzedaży znacznie gorsze niż jakakolwiek prezentacja w czasie. Kurs obejmuje przede wszystkim podstawowe ta, które można znaleźć w każdej niedrogiej książce lub nawet za darmo w Internecie. Twierdzą, że oferują jednorazowo 2 000 rabatu za naukę tylko w tym dniu. To jest kłamstwo. Obiecują także dożywotnie powtórki. Ale ich sala lekcyjna mieści tylko około 20 osób i stale naciska na więcej klientów. Skąd będą wszyscy? FAKT: Większość klientów rezygnuje z frustracji i chociaż zajęcia i warsztaty są wymieniane jako wygrane w quotach, często są one mniej niż w połowie pełne i anulowane. Obiecują również zwrot kosztów lekcji. (Nie podoba ci się sposób, w jaki rzucają te terminy edukacyjne, aby brzmiały jak prawdziwa szkoła). Tutaj ponownie przeczytaj drobny druk i naprawdę je sprawdź. Wiesz, co mówią o tym, kiedy rzeczy brzmią zbyt dobrze, aby mogły być prawdziwe. Na niektórych stronach internetowych, na których skargi nie zostały usunięte, rzekomi urzędnicy firmy wysyłają kontrowersje i każą każdemu skontaktować się z nimi w swoich biurach korporacyjnych w Kalifornii. Numer jest numerem płatnym, a nie bezpłatnym, a osoby, które dzwonią, znajdują połączenie z pocztą głosową, a po pozostawieniu wielu wiadomości nikt nie zwraca połączeń. Tyle o pomoc od korporacji. OTA wydaje się również bardzo zaniepokojona rosnącą liczbą skarg pojawiających się na ich temat w Internecie, a teraz obciąża reklamodawców ludźmi, którzy pracują dla konkurencji, sfrustrowanymi, leniwymi studentami, którzy nie poświęcają czasu, aby śledzić swoje kursy, martwymi klientami, którzy nie wywiązują się z zobowiązań ich pożyczki (18 odsetek, może to mieć rację), ludzi, którym odmówiono kart kredytowych i niezadowolonych byłych pracowników. Zanim została nazwana Online Trading Academy, nazwano ją blokowymi zabezpieczeniami, następnie papierami wartościowymi, a następnie papierami wartościowymi Newport Beach. W Orlando, własność lokalnego biura zmieniła właściciela pięć razy w ciągu kilku lat i odnotowała masową rotację pracowników. Wiele biur OTA039 znajduje się w miejscu pracy, co oznacza, że ​​pracownicy byli prawdopodobnie traktowani niesprawiedliwie, więc prawdopodobnie na pewno jest wielu nieszczęśliwych byłych pracowników. Jedną z rzeczy, której Online Online Academy nie chce przyznać, jest to, że mają wielu nieszczęśliwych klientów i wszystko, co widać w Internecie, blednie w porównaniu z tym, co dzieje się w lokalnych biurach, w których klienci często krzyczą na pracowników Online Trading Academy. ich złe postępowanie i taktyki sprzedaży wysokociśnieniowej. To tylko jedno z wielu Zorganizowanych Zbrodni, które były obsługiwane globalnie. Trzymaj się z daleka od tych gości Rejestracja użytkowników Użytkownik Zaloguj Użytkownik Facebook Zaloguj się Wysłuchaj swojego głosu Recenzje Online Trading Academy od studentów i absolwentów Dowiedz się, co aktualni i byli uczniowie sądzą o programie nauczania i instruktażach Online Trading Academy. Opinie online Akademii Handlowej obejmują konkretne klasy aktywów, lokalizacje i oceny instruktorów. Studenci i absolwenci podziel się swoimi opiniami o zajęciach, które zdobyliście, oraz doświadczeniem w handlu na rynkach finansowych. Prześlij opinię. OTA to najlepsza rzecz, jaka nam się kiedykolwiek przydarzyła. Moja żona i ja uczymy się handlu. Naszym celem jest 8220retire8221 do handlowania na dochód. OTA to pojazd, który nam to pomaga. Instruktorzy są bardzo dobrze poinformowani i dobrze wyszkoleni w zakresie umiejętności nauczania. Biuro jest wspaniałe 8211 bardzo funkcjonalne. Pracownicy są bardzo pomocni i wyrozumiali. Jeśli handel jest czymś, co chcesz nauczyć się robić i robić dobrze, jest to miejsce, w którym możesz to zrobić. Kendall White (Dallas, TX) Moje doświadczenie w OTA otworzyło się na oczy. Jako początkujący przedsiębiorca, który spędził rok próbując uczyć się, dopiero teraz zaczynam naprawdę widzieć wielki obraz. Znalazłem błąd w moim poprzednim podejściu i teraz jestem w stanie wyraźnie zobaczyć kierunek i strategię, aby odnieść sukces jako inwestor. Podstawowa strategia zapewnia prosty krok po kroku proces, aby zwiększyć szanse na udany handel. Pomaga mi wiedzieć, kiedy i kiedy nie dokonywać transakcji, a także gdzie i kiedy wchodzić i wychodzić z handlu. Ponownie podekscytowałem się handlem i czuję, że mam solidny fundament, na którym można się oprzeć. Dziękuję OTA Dziękuję Steve Bobbit, uważając na ten 8220monkey hammer8221 Trevor Smedley (Phoenix, AZ) Powiedziałbym, że to najlepsza koncepcja, nawet dla osoby, która nie wie nic o udziałach. Jestem całkowicie zadowolony i dziękuję OTA, aby ten cenny skarb wiedzy. Dobrzy instruktorzy, którzy upraszczają obrót akcjami. Joy Lobo (Mumbai, Indie) W zeszłym tygodniu Chuck Fulkerson poprosił nas o przesłanie recenzji dla Pro Trader XLT, którą dał klasie. Pismo jest załączone. I8217d dodaje tylko I8217ve z platformą Immersion, Trade Plan Prep, a teraz ukończyłem mój drugi dzień Futures z Donem Dawsonem. Wszystkie równie niesamowite. Drogi Chuck Fulkerson, Napisałem wiele listów, służąc jako medyk w armii amerykańskiej. To doświadczenie pomogło mi stać się bardzo dobrym komentatorem na studiach, a teraz z OTA. Jako przykład, w zeszłym tygodniu nagrałem 16 stron notatek, (dwie linie, w jednym odstępie), jednocześnie uczęszczając do klasy Tim Pesut Pro Trader tutaj w Minneapolis, i nie było to moje pierwsze doświadczenie z materiałem. Zanim przejdę do klasy Tims, chciałbym podzielić się tym, że byłem z OTA przez około rok, uczęszczając na wszystkie klasy aktywów w ciągu pierwszych czterech miesięcy. Moja żona i ja postanowiliśmy wrócić do naszego stanu po dwudziestu czterech latach uprawiania Kręgarza w Wisconsin i, aby krótko mówiąc, potrzebowałem zatrudnić lekarza, który zwolniłby mój harmonogram. Proces trwał trochę dłużej, niż się spodziewałem, co spowodowało przerwę w nauce. Zapisanie się na kurs powtórkowy było pouczające i oparte na wielokrotnych zajęciach z różnymi instruktorami, moje zaangażowanie w Program OTA było znaczące. Nie jestem pewien, czy mogę właściwie przekazać ci słowa, aby opisać, jak jestem pod wrażeniem wysokiej jakości edukacji i instruktorów, którzy ułatwiają program OTA. Byłem w pobliżu bloku kilka razy: B. S. stopień, doktorat w dziedzinie chiropraktyki, wielokrotne studia podyplomowe, kontynuacja ed. itp. Moje doświadczenie z instruktorami OTA można podsumować jednym słowem 8211 niesamowitym Od Mike'a Siewruk, który zrobił Market Timing Workshop (duży powód, dla którego dołączyłem do OTA z moim synem Joshem jako MMC) do Scotta Chrisa-Pro Tradera, Eda Ponsi - Forex i Craig Weil-Futures wszyscy moi instruktorzy byli pouczający, zapraszający i bardzo przychylni. Przekazują trudny materiał z cierpliwością i współczuciem. I są naprawdę zainteresowani zrozumieniem swoich uczniów. Bez względu na to, jakie zasady i procedury będą stosowane przez OTA do wyboru instruktorów, nie zmieniłbym niczego. Niedawno wykład Tima Pesut8217s w Minneapolis był w zeszłym tygodniu. Najlepszy tydzień edukacji, jakiego kiedykolwiek doświadczyłem. To było jak przebywanie w pokoju z Mad Money Cramer ilością informacji, których nauczyliśmy się w znacznie bardziej zrelaksowanym stylu nauki Johna Wayne'a. Jestem pewien, że pokochałoby to porównanie. Zdolność Timów do współdziałania zależności rynkowych i dynamiki wielu klas aktywów, jak również akcji, była fenomenalna, jego materiał współgrał z osobami powracającymi (takimi jak ja) oraz z pierwszymi zegarami, którzy choć czując się przytłoczeni, są w stanie wyciągnąć ważne wnioski z jego rozmów. ze względu na wygodną, ​​przyjazną atmosferę, którą tworzy Tim. Oprócz materiałów i instruktorów, centrum to kolejny przykład zaangażowania OTAS w doskonałość. Kevin Young, właściciel, jest bardzo oddany i wspiera potrzeby naszych studentów. Ray Hague prowadzi bardzo płynny program. Monica utrzymuje nas wszystkich zorganizowanych. Mój doradca, Shawn Johnson i pracownicy wsparcia studentów, Spencer Lewis i Stephanie Struzyk, wydają się być zawsze dostępni i chętni do pomocy uczniom w ich potrzebach. Podsumowując, moje doświadczenie z OTA we wszystkich dziedzinach było niczym w porównaniu z WOW. W miarę, jak będę gotowy do życia, jestem pewien, że będą walki i wiele wyzwań. Kiedy muszę się z nimi zmierzyć wiem, że jest zespół ludzi dostępny i gotowy do pomocy. Dziękuję za doskonałość w edukacji. James Barr (Minneapolis, MN) Wspaniałe doświadczenie w klasie handlowej. Wiele się nauczyłem i nie mogę się doczekać rozpoczęcia handlu z opcjami. I niesamowity personel w Woodland Hills. Dexter Carlos (Los Angeles - Woodland Hills, Kalifornia) Chciałem tylko podkreślić, że Chris Manson wziął mnie na wyższy poziom. Nie powstrzymywał nas przed pokazaniem uczniom, czego potrzeba, aby odnieść sukces. Złożył to dla mnie i poświęcił czas na wyjaśnienie akcji cenowej w sposób, którego wcześniej nie słyszałem. Mogę teraz zadzwonić do rejestru i być bardziej pewnym, że albo pójdę w innym kierunku, albo poczekam na powrót do środka. DZIĘKUJĘ CHRIS MANSON. Aldo Moreno (Orlando, Floryda) Mój mąż i ja jesteśmy w centrum Online Trading Academy w Bostonie, od marca 2018 r. Od tego czasu otrzymaliśmy znakomite instrukcje edukacyjne i niewiarygodne wsparcie od wszystkich, których spotkaliśmy w ramach organizacji OTA. Jeśli chcesz nauczyć się być przedsiębiorcą, jest to TYLKO miejsce do zrobienia. Wszyscy instruktorzy OTA8217 są ekspertami w klasach aktywów, których uczą, będąc profesjonalnymi traderami z wieloletnim doświadczeniem w handlu na rynku. Sprawdź ich bios online. To imponująca grupa Właśnie kończymy 5-dniowe seminarium na temat handlu Forex (rynek walutowy) z instruktorem Keithem Gibsonem. Keith naprawdę zna się na swoich rzeczach. Ma zdolność doprowadzenia tego skomplikowanego tematu do miejsca, w którym nawet nowy przedsiębiorca może zrozumieć i osiągnąć sukces. Karen Bill Bellavance (Boston, Massachusetts) Online Trading Academy oferuje osobiście zajęcia w 35 kampusach i szkolenia online, które są dostępne w dowolnym miejscu na świecie. Klasy aktywów obejmują akcje, kontrakty futures (w tym e-minisy i towary), opcje, waluty (znane również jako Forex lub FX), inwestowanie w nieruchomości i zarządzanie majątkiem. Dla konsumentów, dla konsumentów. Online Trading Academy. Marginalna szkoła handlu towarowego, wysokie ceny sprzedaży, anulowanie mojego użytkowania klas, Marietta, Georgia Ten raport ma na celu ostrzeżenie ludzi, aby upewnić się, że rozumieją, w co się angażują, jeśli zapisują się na szkolenie w Akademii handlu on-line. Ich 6 lub 7-dniowe klasy to 4 999 w Atlancie, i możesz je odzyskać na całe życie (nie wiesz, czyje to życie oznacza). Nie sądzę, że będą za około 5 lat. Możesz dostać je taniej w niektórych ośrodkach, jak dowiedziałem się w Tampa Center. W Atlancie teraz wymagają one depozytu w wysokości 250 depozytu z 14-dniowym wyprzedzeniem za każdy podsumowanie, a jeśli nie pojawisz się w klasie, mogą zachować ją zgodnie z nową polityką z 1 kwietnia 2017 r. Ponadto, transakcje On-Line mają teraz jest znany jako sesje XLT (Extended Learning Track), które są interaktywnymi webinariami w Internecie. 12-tygodniowa seria z nich to 6000, a za dodatkowe 4000 dostajesz je Lifetime. Ponownie, którego życie jest, kto wie. Myślę, że OTA może nie być tak długo, aż większość z nich skorzysta z tego tak długo. Wziąłem klasę Pro-Trader dwa razy i klasę Forex raz. Mój doradca rzucił klasę Forex jako freebie (jednorazowo) jako zachętę do zapisania się na XLT. Zapłaciłem pełną cenę za Pro-Trader w czerwcu 2009 roku, ale miałam niespodziewany wydatek, który wymagał ode mnie zwrotu ponad trzy (3) dni po zawarciu umowy. Wniosek ten został odrzucony i nie mogłem uczestniczyć w zajęciach aż do 11 miesięcy później w maju 2017 r. Za każdym razem, gdy jesteś zaangażowany w jakąkolwiek klasę lub na specjalnych zajęciach, trenerzy OTA stosują taktyki sprzedaży wysokociśnieniowej, aby nakłonić cię do rejestracji w celu uzyskania więcej i więcej programów, nawet jeśli im powiesz, że nie możesz sobie na nie pozwolić, jeśli tak jest, tak jak moje. Zapisałem się na program XLT nie rozumiejąc, że było to tylko 12 tygodni za 6000 opłat. Nie mogłem się zaangażować w program, dopóki nie zapłaciłem za niego w całości, a teraz nie dostanę go po zapłaceniu 2026. Podczas procesu rejestracji do XLT otrzymałem inną klasę za darmo. To jest Forex, który myślałem, że miałem na tej samej podstawie życia co klasa Pro-Trader, ale okazało się, że tak nie jest, co dowiedziałem się, kiedy próbowałem zaplanować ponowne przyjęcie i odmówiono mu. Próbowałem wykorzystać inne szkolenia z OTA, takie jak zarchiwizowane seminaria internetowe, tylko po to, aby dowiedzieć się, że nie ma sposobu, aby uzyskać odpowiedzi na pytania od instruktorów, więc są one marnowaniem czasu pod wieloma względami. Byłem na jednym webinarium na żywo, gdzie instruktor był tak zagubiony, że to był żart. Jeden z webinarów nazywa się Trading With The Pros w wieczory w Thrusday o 18:00 czasu wschodniego. Ten, o którym chciałbym tutaj wspomnieć, miał miejsce 24 czerwca. 2017. O 18.2 poddałem się i podpisałem, ponieważ nie miałem zamiaru zmarnować całego wieczoru na tego rodzaju nonsens. Byłem na innym, którego nie pamiętam, ale było późno. Podobnie jak w przypadku każdej innej szkoły lub klasy handlowej, jeśli odważysz się zapytać instruktora, dlaczego uczy, kiedy mogą handlować, i podobno zarabiasz dużo pieniędzy, dostajesz tę samą historię BS i nazywa się ją wtedy imieniem. Nazwy takie jak Seminarium Junkie lub John Hyland z ISI zrobiły magnes. Moim zdaniem Online Trading Academy nie jest lepsza ani gorsza od innych, takich jak Teach Me To TradeStar Trader, Invest Tools, Better Trades i inne, które wypróbowałem. Mają koncepcję bardzo podobną do większości z własnymi własnymi pomysłami. Bez względu na to, czy ich nauczanie działa, czy nie, nie wiem i może nigdy nie wiadomo, ponieważ zostałem zawieszony, gdy odpowiedziałem na czacie podczas webinara na żywo, do kogoś pytającego o program XlT. Powiedziałem, że nie byłem pod ich wrażeniem i uważałem, że nie są warte swojej ceny. Oświadczyłem również, że żałuję, że nigdy nie słyszałem o OTA. Moderator odciął mnie od zamieszczania czegokolwiek dalej, a następnie zostałem odcięty od wszystkiego za pomocą OTA. Bądź więc świadomy, że lepiej nie mówić niczego negatywnego o OTA, a także być świadom sprzedaży o wysokim ciśnieniu w przeciwieństwie do sprzedawców używanych samochodów, ponieważ mój przyjaciel powiedział osobie, z którą rozmawiał w OTA. Tak jak każda inna firma, idź za pieniędzmi, a pieniądze są w nauczaniu, a nie handlują, jak to po raz kolejny potwierdza. Byłem już od dawna i stare powiedzenie "Ci, którzy potrafią robić" i ci, którzy nie potrafią uczyć, nigdzie nie jest tak prawdziwe, jak w branży handlowej. Kiedy po raz pierwszy wziąłem klasę Pro-Trader, było to dobre z punktu widzenia instruktora znającego materiał, ale z tak zwanego punktu widzenia handlu żywymi straciłem czas. Zanim nauczysz się platformy Trade Station, możesz handlować tylko z niewielką stratą stop-loss i tylko jedną transakcją w tym samym czasie, kiedy nie nauczysz się wiele na temat handlu na żywo. Ta część zajęć jest stratą czasu, ponieważ większość uczniów nie będzie nawet korzystać z Trade Station po zajęciach. To był instruktor, który nazwał mnie ćpunem seminarium, kiedy powiedziałem mu o wszystkich różnych szkołach i klasach, które wypróbowałem. Za drugim razem, gdy wziąłem klasę Pro-Trader, nie byłem pod takim wrażeniem. Instruktor miał inne pomysły niż pierwsze i jedno się wyróżniało. Powiedział, że nie w pełni rozumiał wskaźnik MACD i naprawdę go nie wykorzystał. O ile MACD i Stochastic są dwoma najczęściej używanymi wskaźnikami technicznymi przez handlowców, uważam to za niewybaczalne. Jego koncepcja plotowania podtrzymuje odporność na amp; jest sprzeczna z tym, co mówią inni instruktorzy. Z taką niekonsekwencją, jak ktokolwiek może odnieść sukces, jest poza mną. Podejrzewam, że podobnie jak przy jakiejkolwiek metodzie lub systemie 85 tp 92 procent handlowców używających metod On-Line Trading zawiedzie. Klasa Forex była w najlepszym razie marginalna. Bez wcześniejszej wiedzy na temat koncepcji i terminologii na rynku Forex zagubiłbym się pod koniec tej sześciodniowej klasy, aby mieć pewność. Nie otrzymaliśmy nawet prawidłowych podręczników do czwartej klasy. dzień zajęć. Po złożeniu oświadczenia na seminarium internetowym odmówiono mi dalszej obecności w kolejnych klasach, więc przestałem płacić za XLT. On-Line Trading Academy może pozwać do ich serc treści, ale nie dostaną ode mnie ani grosza. Jednym z głównych czynników, które skłoniło mnie do zarejestrowania się w maju 2009 r., Było obniżenie czesnego od brokerów. To okazało się żartem i poważną grą przez OTA. Ten raport został opublikowany w raporcie Ripoffa w dniu 10202017 02:30 PM i jest to trwały rekord znajdujący się tutaj: ripoffreportreportsonline-trading-academymarietta-georgia-30067online-trading-academy-marginally-quality-trading-school-high-pressure-sales-tatics - can-653331. Wskazany czas publikacji to czas lokalny Arizona. W Arizonie nie obserwuje się zmian w stosunku do czasu letniego, więc czas publikacji może być czasem górski lub pacyficzny, w zależności od pory roku. Ripoff Report ma wyłączną licencję na ten raport. Nie można go kopiować bez pisemnej zgody Ripoff Report. PRZECZYTAJ: zagraniczne strony internetowe kradną nasze treści Szukaj dodatkowych raportów Jeśli chcesz zobaczyć więcej raportów rip-off na temat tej firmy, wyszukaj tutaj: Aby zapewnić najlepsze wyniki wyszukiwania: trzymaj nazwę skrótu prostego i wypróbuj różne zmiany nazwy. Nie dołączaj, S, Inc., Corp lub LLC na końcu nazwy firmy. Używaj tylko pierwszej części nazwy, aby uzyskać najlepsze wyniki. Szukaj tylko jednej nazwy na raz, jeśli firma ma wiele AKA. Zgłoś amp Rebuttal Odpowiedz na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, czy też możesz podać poufne informacje na temat tej firmy Czy jesteś także ofiarą tej samej firmy lub osoby fizycznej Sprawiedliwość Zgłaszaj raport z rip-off, pomagaj innym konsumentom być wykształconym i nie pozwól im uciec. Napraw swoją reputację Masz raporty złożone przeciwko Tobie Rozwiązuj problemy i odbuduj zaufanie dzięki naszemu programowi Corporate Advocacy. Corporate Advocacy Program: najlepszy sposób na zarządzanie i naprawę reputacji firmy. Ukrywanie negatywnych skarg to tylko pomoc bandażowa. Konsumenci chcą zobaczyć, jak firmy zajmują się biznesem. Wszystkie firmy otrzymają skargi. To, jak te firmy zajmują się tymi skargami, jest tym, co odróżnia dobre firmy od złych firm. Usuń Raporty Nie ma jeszcze lepszych wyników Arbitraż, aby ustawić rekord w prostej linii REBUTTALY amp ODPOWIEDZI: 0 Autor 1 Konsument 0 EmployeeOwner Aktualizuje amp Odpowiedzi AUTOR: Dave clarke - (USA) PRZESŁANY: wtorek, 06 marca 2017 OGŁOSZONY: wtorek, 06 marca 2017 To jest moja aktualizacja dotycząca powyższego raportu, który złożyłem na 10202017. Celem jest poinformowanie innych o tym, co wydarzyło się od tego czasu. Ostrzegam także każdego, kto czyta te raporty, czego mogliby się spodziewać, gdyby mieli taki problem jak ja. Otrzymałem kilka miesięcznych wyciągów z płatności, na które odpowiedziałem, że nie zamierzam płacić więcej pieniędzy, ponieważ odmówiono mi frekwencji. klasy z uwagi na uwagi, które poczyniłem podczas seminarium internetowego. Poinformowałem ich, że zamierzam złożyć pozew w sądzie drobnych roszczeń, kiedy miałem na to pieniądze. Do tej pory nie miałem funduszy, aby to zrobić, ale planuję w najbliższej przyszłości. Brałem udział w pokazie pieniężnym w Orlando na Florydzie w lutym, gdzie spotkałem przedstawiciela Online Trading Academy, który powiedział, że może dojść do porozumienia z OTA. Minął prawie miesiąc od tego spotkania z niektórymi e-mailami i rozmowami telefonicznymi z nią, ale bez rezultatów. Powiedziałem jej, czego chcę, to pełny zwrot wszystkich pieniędzy wypłaconych na OTA, ponieważ to, co dostałem, nie przyniosło mi żadnego użytecznego celu. Co więcej, chciałbym zadbać o przywrócenie w klasach, które zapłaciłem w całości i zwrot pieniędzy zapłaconych za zajęcia XLT. Ponieważ to się nie zmieniło, planuję złożyć wniosek w przyszłym miesiącu, kiedy zdobędę fundusze, aby złożyć sprawę w Cobb County w Georgii. Powiem, że ta firma jest niehonorowa i nie poleciłbym jej nikomu. Jeśli się zaangażujesz, zachowaj komentarze dla siebie. Nie oczekuj, że odpowiedzi na pytania będą odpowiednio poprawne, gdy o nie poprosisz. Odpowiadać na ten raport Czy jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym pracownikiem z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, lub czy możesz podać poufne informacje na temat tej firmy? Report amp Rebuttal Odpowiedz na ten raport Jesteś właścicielem, pracownikiem lub byłym - pracownik z negatywną lub pozytywną informacją na temat firmy lub osoby fizycznej, lub czy możesz podać poufne informacje na temat tej firmy Czy jesteś także ofiarą tej samej firmy lub osoby, która chce, aby sąd zgodził się z raportem zerwania, pomóc innym konsumentom uzyskać wykształcenie i Nie pozwól im uciec z tego Napraw swoją reputację Masz raporty złożone przeciwko Tobie Rozwiązuj problemy i odbuduj zaufanie za pomocą naszego programu Corporate Advocacy. Corporate Advocacy Program: najlepszy sposób na zarządzanie i naprawę reputacji firmy. Ukrywanie negatywnych skarg to tylko pomoc bandażowa. Konsumenci chcą zobaczyć, jak firmy zajmują się biznesem. Wszystkie firmy otrzymają skargi. To, jak te firmy zajmują się tymi skargami, jest tym, co odróżnia dobre firmy od złych firm. Usuń raporty Nie ma jeszcze lepszych wyników Arbitraż, aby ustawić rekord straightOnline Trading Academy Online Trading Academy Online Trading Academy BBB promuje prawdę w reklamie, kontaktując się z reklamodawcami, których roszczenia są sprzeczne z Kodeksem Reklamy BBB. Oświadczenia te są nam znane z wewnętrznej oceny reklam, skarg klientów i wyzwań konkurencji. BBB prosi reklamodawców o uzasadnienie swoich roszczeń, zmianę reklam, aby oferty były bardziej przejrzyste dla konsumentów, i usuwanie mylących lub oszukańczych stwierdzeń. Online Trading Academy Online Trading Academy Online Trading Academy otrzymała 3,23 na 5 gwiazdek w oparciu o 1 opinie klientów i ocenę BBB A-. Składa się z 67 oceny BBB i 33 oceny klienta. Rating oceny klientów BBB reprezentuje opinię klientów na temat firmy. Procenty oceny oceny klienta są oparte na łącznej liczbie pozytywnych, neutralnych i negatywnych recenzji opublikowanych. Ocena na poziomie BBB reprezentuje opinię BBB o tym, jak firma może wchodzić w interakcję z klientami. Stopień BBB oparty jest na informacjach BBB o firmie. W niektórych przypadkach ocena biznesowa może zostać obniżona, jeżeli BBB nie ma wystarczających informacji na temat działalności, mimo że BBB prosi o przekazanie tych informacji od firmy. Ocena ratingowa BBB oraz ocena BBB nie są gwarancją niezawodności lub wydajności biznesowej. BBB zaleca, aby konsumenci brali pod uwagę rating BBB i ocenę klientów, oprócz wszystkich innych dostępnych informacji na temat firmy. Profile biznesowe BBB nie mogą być reprodukowane w celach sprzedażowych lub promocyjnych. Profile biznesowe BBB są świadczone wyłącznie w celu ułatwienia ci wykonywania własnego najlepszego osądu. Informacje w tym profilu biznesowym BBB są wiarygodne, ale nie gwarantują dokładności. Rozpatrując informacje dotyczące reklamacji, należy wziąć pod uwagę wielkość firmy i liczbę transakcji oraz zrozumieć, że charakter skarg i odpowiedzi firm na nie są często ważniejsze niż liczba reklamacji. Profil biznesowy BBB zazwyczaj obejmuje trzyletni okres sprawozdawczy. Profile biznesowe BBB mogą ulec zmianie w dowolnym momencie. Jeśli zdecydujesz się na prowadzenie interesów z tą firmą, poinformuj firmę, że skontaktowałeś się z BBB w sprawie profilu biznesowego BBB. kopia 2017 BBB z Metro Atlanta, Athens i NE Georgia Wszelkie prawa zastrzeżone.

No comments:

Post a Comment